Crossfit Studio

Judit étrendje az első napokban

Ahogy Judit 0. napi bejegyzésében írtam, felteszem ide Judit étrendjének első napjait, mert Juci volt olyan patent hogy Myfitnesspal alkalmazásban így összerakosgatta és elküldte. Myfitnesspal vagy YAZIO nevű kalóriaszámolós alkalmazásokat javaslom, (nekem a második faszábban bejött) gyakorlatilag mindent megtaláltok bennük, amit diéta alatt fogyaszthattok, sőt azon túl is benne van szinte minden. Rákeresel a kajára (pl. csirkemell, darált marha, rizs, csemegeuborka stb.), beállítod a mennyiséget és hozzáadtad, az alkalmazás meg számol neked. Ennyi. Egy vak kecske meg tudná csinálni. Még márkákra bontva is listázza a kajákat, tehát pl. Lidl-ös tonhalkonzerv, vagy Spar-os diákcsemege, eszemfaszommegáll, mennyivel egyszerűbb dolgotok van, mint 5-8-10 évvel ezelőtt, amikor ilyenek még nem voltak. Van, ami angolul van, meg vannak ilyen jelölések, pl. olivaolajnál, hogy 1 tbsp (tablespoon), ez angolul nem beszélőknek ugye egy evőkanalat jelent, meg van amit angolul tudott ezek szerint az alkalmazás, vagy a répa bepötyögése csak derogált Jucinak, ezt nemtudom, na de ezeket leszámítva, hát mi kellhet ennél több, hogy tudatosabban étkezzen az ember?!

Juditnál napi 1600 kalóriát viszünk be, ezt 200 gramm szénhidrát, 120 gramm fehérje és 35 gramm zsír formájában tesszük, illetve teszi ő.

És akkor Judit étrendje az első napokban, napokra bontva: