FŐÉTELEK

A fitness ipar pajzsa bástyái gyakran összekeverik az egyszerű diétát a spártai étrenddel. A JUNKIE-n csak és kizárólag olyan ételötleteket és recepteket találsz, amik a legszigorúbb szálkásítás alatt és teljesítménynövelő időszakban is beleférnek. Nincsenek sallangok, felesleges méreganyagok, de legfőképpen nincs kizárólag csirkerizs, mert az étellel való kapcsolat átalakításához nem a mélytorkos önszopatás vezet majd el, hanem a felismerés hogy lehet egyszerre egészségesen, egyszerűen mégis élvezetesen táplálkozni. 

A HÓNAP DIÉTÁS RECEPTJEI
Minden hónapban kiválasztok 1-2-3 receptet, amik a hónap ételei lesznek, és amiknek a repetjeit, hozzávalókkal, elkészítéssel, kalóriatartalommal együtt megtaláljátok alább. A lista frissül, tehát lekerülnek régi receptek, és kerülnek fel újak.    

IMG_1212_edited_edited_edited.jpg

SZILI KUNG PAO CSIRKÉJE

KALÓRIA: 500 kcal

FEHÉRJE: 50 gr

Multikulti konyha, a magyaros után jöjjön az ázsiai vonal. Ezt a receptet a Szili barátom tanulta a Huawei irodaház kantinjában. A recept némi sótlan földimogyoróval a legjobb, de ez sajnos ebbe a kalóriatartományba nem fért bele, de még így is az egyik legfaszább alternatívája a csirkerizsnek. 

IMG_torti.jpg

CSIRKE TORTILLA

KALÓRIA: 480 kcal

FEHÉRJE: 43 gr

Ez is a csirke rizs egy sokkal élvezhetőbb formája. Aki fél a tésztától, annak halkan megsúgom, hogy a rizs semmivel sem egészségesebb, mint a tortilla. A rizs csak szimpla szénhidrát, tehát ha egy fokkal jobban akarod élvezni a csirkemellet, ez egy kiváló változat. 

IMG_pöri.jpg

CSIRKEMELL PÖRKÖLT

KALÓRIA: 460 kcal

FEHÉRJE: 38 gr

Klasszik ungarische spezialitäten. Jó hagymásan, csemegeubival, ahogy azt kell. 

RECEPTEK